ONLINE HLASOVÁNÍ
Milí rodiče,
prosíme o váš hlas v online hlasování rodičů školy, které se týká úpravy rozpočtu a organizačních záležitostí. Přistupujeme k němu, protože lednová schůze nebyla usnášení schopná pro nízkou účast.
Prosíme tedy o vaše rozhodnutí:
- drobná rozpočtová úprava příspěvků jazykové sekci
- dodatečné schválení žádosti o příspěvek pro Modroběh
- systém pro odměny žáků na konci školního roku
- organizační záležisto kolem školního večírku
a
Druhá část hlasování se týká organizace školního večírku 11. 4. 2025
ŠKOLNÍ VEČÍREK je tradiční a velmi oblíbenou akcí klubu – setkávají se rodiče, učitelé, přátelé školy v neformálním prostředí. Také finanční přínos večírku je plusem /zisk v rozmezí 40-50 tisic korun/. Tato částka nám umožňuje financovat rozvoj školy či nákup vybavení /díničky, kuchyňka, Brumendo, čtenářské dílny/.
Pro přípravu a realizaci je však potřeba zapojení rodičů. Ideálně aspoň 10 aktivních lidí /tombola, občerstvení, příprava sálu a jeho úklid, propagace, nákupy, různé odvozy-dovozy, příprava programu apod./ Na místě přímo je potřebná obsluha baru, rautu, šatny, pomocníci s úklidem….
V posledních 3 letech se do akce zapojuje stále méně rodičů a akce je v podstatě realizována ve 2-3 lidech, což je již neudržitelné.
a
a
MÁME TEDY REÁLNĚ 2 MOŽNOSTI:
– pokud složíme pracovní tým, připravíme večírek v sále KOS Krnov – svépomocí, jako obvykle
– pokud se pomocníci nenajdou, můžeme večírek zrušit nebo využít sál tam, kde se o vše postarají – např. ZASTÁVKU V Úvalně
a
KOS
Kapacita sálu 170 návštěvníků, vše si ale musíme nachystat sami, je to v 1. patře /výnosy beden s lahvemi, úklid /, zajišťujeme a stěhujeme bar, sami připravujeme a balíme občerstvení.
Další personální obsazení – na místě potřebujeme: 2x barman, 1-2 x průběžný úklid a mytí skla, 1-2 prodej občerstvení, 2x šatna, příprava sálu v pátek od 9:00 a úklid sálu sobota od 9:00, odvoz do Asturu.
a
ZASTÁVKA
Kapacita sálu 220 návštěvníků. Do Úvalna to není zase tak daleko, ale o bar, jídlo, chystání i úklid se postarají. My si pak dodáme kapelu, tombolu. Na místě tedy potřebujeme: 2x obsluha šatny, před akcí dozdobení sálu.
a
Přípravy pro oba sály: někdo musí zabalit tombolu, rozdělit ji, připravit vstupenky i lístky do tomboly, vymyslet a domluvit program, pořídit případně dekorace, soutěže. V případě KOS potřebujeme dobrovolníky pro přípravu občerstvení a jeho zabalení, hlavně pak 6 lidí na úklid druhý den / a potřebujeme muže na snesení těžkých beden se sklem z patra/.
a
- Prosíme tedy o Váš hlas pro varianty večírku:
Děkujeme za váš hlas.